مرکز فروش بهترین نهال های بادام و گردو در کشور

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

خرید نهال بادام

ش انواع ارقام نهال گردو و بادام فروش بهترین نهال گردو و بادام در نهالستان گردو با قیمتی بسیار مناسب فروش نهال گیلاس زرد ، تک دانه و انواع نهال گیلاس زودرس ارسال انواع نهال میوه به سراسر کشور ، با ضمانت سالم بودن بدون هیچ آسیبی

 

نهال بادام یکی از محصولات تولیدی در نهالستان ارغوان است، حتما همه شما بادام میل کرده‌اید و با این مغز خوش طعم آشنا هستید. بادام یکی از مغزیجاتی است که خواص بسیاری دارد، 

نهال بادام نیز مانند دیگر گیاهان کاشته می‌شود، شما میتوانید بذر آن را تهیه و یا نهال آن را خریداری کنید. در صورت خرید نهال بادام، باید دقت داشته باشید که دو گونه نهال وجود دارد: گونه‌ای که به تنهایی میوه نمی دهد و باید با نهال جفت خریداری شود و  نهالی که به تنهایی عمل خودلقاحی را انجام می دهد.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nahalestan نهالستان

مهندس رسول بابایی

مهندس رسول بابایی، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی، بنیانگذار نهالستان ارغوان است. این نهالستان در منطقه میاندواب غرب کشور تاسیس شده و هم اکنون تبدیل به یکی از بزرگترین مراکز فروش نهال در کشور شده است.

نهالستان ارغوان نهال (میاندوآب) بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور با همکاری و ناظرین و کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و بیش از سه دهه در زمینه نهال کاری – خرید نهال – فروش نهال و احداث باغات مدرن اقتصادی میوه فعالیت دارد.

https://www.nahalarghavan.com/about-us/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nahalestan نهالستان

خرید نهال از نهالستان

بهترین زمان کاشت نهال گردو

نهال گردو جزو آندسته از ارقامی است که در مناطقی با آب و هوای سرد به خوبی قادر به رشد است، ریشه نهال های ارقام گردو در هوای خنک پاییز و زمستان فرصت خوبی برای رشد و گسترش دارند، بنابراین بهترین زمان کاشت و خرید نهال گردو را نیز می‌توان فصل پاییزدر نظر گرفت، به عبارت دیگر بهترین زمان برای کاشت نهال و احداث باغ گردو پاییز بوده و فصل بهار و تابستان زمان شکل گیری درخت و پربار شدن آن میباشد.

بهترین زمان برای کاشت نهال بادام

کاشت نهال بادام نیز مانند گردو در فصل پاییز بهتر از فصول دیگر بوده و کاشت نهال بادام در این فصل باعث میشود که دانه زیر خاک، زمستان را به راحتی سپری کرده و در فصل بهار جوانه بزند و سر از خاک بیرون آورد؛ لازم است بدانید نهال بادام از نظر شکل ظاهری نهالی است با برگ های باریک و ۱٫۵ تا ۷ متر ارتفاع و متراکم که میوه آن شبیه به هلو رشد کمی دارد، اگر چه پوشش دور بادام ها برای مردم میوه به حساب نمی آید اما این پوسته از نظر تکنیکی، جزو میوه درخت محسوب می شود.

زمان مناسب کاشت نهال انگور

بهترین زمان ممکن برای کاشت نهال انگور زمانی است که درختان انگور در خواب هستند، در مناطق گرم و معتدل و نیمه سردسیر، بهترین زمان برای کاشت نهال انگور پاییز میباشد و در مناطق سردسیر بهتر است کاشت نهال انگور پس از یخبندان و بادهای شدید انجام شود؛ در نواحی که شرایط آب و هوایی با کاشت نهال های ارقام مختلف انگور سازگار است کاشت انگور به شکل دیمی پیگیری می گردد، البته برای چنین محیط هایی از روش دیمی و نهال هایی با ریشه زایی سریع نیز استفاده می شود.

 

 

منبع : خبر فوری 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nahalestan نهالستان